اخبار و اطلاعیه ها

طرح ولایت طرح اصلاح باورهاست/ طرح ولایت از آغاز راه اندازی مورد توجه رهبر انقلاب بوده است

جانشین فرماندهی کل سپاه در جمع خادمین و کادر اجرایی بیست و پنجمین دوره طرح ولایت کشوری در اردوگاه سیدالشهداء آبعلی حضور پیدا کردند.
به گزارش مرکز آموزش اندیشه های بنیادین (مآب)، به نقل از روابط عمومی طرح ولایت، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اهمیت طرح ولایت و جایگاه آن اظهار داشتند:یکی از کارهای پر خیر و برکت که از آغاز مورد توجه رهبر فرزانه انقلاب بوده، این دوره  است.
این طرح، طرح اصلاح باورها است. وقتی باور درست شود همه کارها درست می شود، نحوه حیات انسان خیلی متفاوت می شود وقتی  باور به خدا و نبوت و معاد داشته باشد. این طرح طی ۲۴ سال گذشته، ۴۰ هزار و اندی دانش آموخته داشته است  که مبانی فکری خود را یک دور مرور کرده، این کار باارزشی است.
وی افزود:غربی‌ها سال هاست به بی خدایی رسیده اند. آن دانشمندشان می گوید «خدا مرده است!» و این را در متن زندگی و تمدن خود وارد کرده اند.
فدوی ادامه داد:اما اگر شما به این باور داشته باشید که خدا هست، مرگ هست، آن دنیا هست و … نحوه حیات انسان فرق می کند. انسان دیگر جرأت نمی کند خلاف کند. انسان وقتی می بیند کودکی در کنار اوست حیا می کند و کار خلاف و خطا نمی کند. اگر متوجه باشد که خدا ناظر هست چطور می شود؟ زندگی او زیرو رو می شود.
سردار فدوی ضمن بیان این مطلب که طرح ولایت دستور صریح حضرت آقاست، افزود:حضرت سلمان وقتی پشت سر امیرمومنان راه می رفتند یک جای پا باقی می ماند. یعنی دقیقا پا جای پای امام خود می گذاشتند. این ولایتمداری است. وقتی امام نظر می دهد فرد نباید نظر علی حده داشته باشد، خاصه در مورد کاری مثل طرح ولایت که نظر صریح و مستقیم امام جامعه است.
ادامه مطلب ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا