اخبار و اطلاعیه ها

راهنمایی های همیشگی و پدرانه آیت الله حسینی همدانی راهنمای ستاد توسعه طرح ولایت استان البرز است/ هم اکنون ۱۳۶ نفر تحت آموزش هستند که تا پایان هفته ۷۰ نفر دیگر به دوره می پیوندند

به گزارش مبناها، امیر یوسفی مسئول برگزاری دوره های طرح ولایت استان البرز با اشاره به استقبال چشم گیر جوانان البرزی از دوره طرح ولایت گفت: با تلاش اعضای ستاد و همکاری رسانه ها و نهادهای فرهنگی استان همچون خبرگزاری بسیج و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر توانستیم قریب به 700 ثبت نامی داشته باشیم. به گفته یوسفی طبق برنامه ریزی ها قرار بوده این دوره از اواخر مهرماه و به صورت حضوری برگزار شود که شرایط همه گیری بیماری کووید این اجازه را به ستاد برگزاری دوره نداده است.

مسئول برگزاری دوره های طرح ولایت استان البرز گفت: پس از اتمام مصاحبه ها، 82 نفر خواهر و 54 نفر برادر پذیرفته شدند و در حال حاضر این عزیزان در 4 کلاس و به صورت مجازی دوره را می گذرانند، البته در تلاشیم تا عزیزانی که تازه نام نویسی کرده اند و تعداد آنها به 70 نفر می رسد تا پایان هفته به دوره اضافه شوند. یوسفی افزود: تدریس کتاب نخست دوره یعنی معرفت شناسی به اتمام رسیده و کتاب دوم یعنی خداشناسی در حال تدریس است.

این فعال فرهنگی ضمن قدردانی از همکاری دستگاه ها و شخصیت های فرهنگی استان گفت: از ابتدای راه اندازی ستاد، جلسات متعددی با مدیران و شخصیت های فرهنگی هم استانی داشتیم، بر این اساس اعضای ستاد طرح ولایت استان البرز در گام اول شکل گیری بر خود فرض دانستند که برای هماهنگی با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج خدمت حضرت آیت الله حسینی همدانی برسند و از رهنمودها و نصایح پدرانه ایشان بهره گیرند لذا خدمت ایشان رسیدیم و از نظرات ایشان برای اجرای هر چه بهتر دوره استفاده نمودیم. یوسفی گفت: در ادامه و برای هم افزایی در مسیر برگزاری دوره های طرح ولایت، جلساتی را با سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، آقای حسین امیدیان دبیر قرارگاه خاتم الاوصیا (عج)، جناب حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز، جناب حجت الاسلام محمد منتج دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر البرز، سرکار خانم فهمیده معاون پرورشی آموزش و پرورش استان، جناب سرهنگ دکتر فلاح نژاد مسئول بسیج دانشجویی استان، جناب آقای حسین سعیدی سیرایی معاون فرهنگی شهرداری کرج و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس دانشکده کشاورزی کرج حجت الاسلام مهدی هدایتی برگزار نمودیم.

یوسفی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از استان البرز گفت: رهبر انقلاب، این استان را «ایران کوچک» لقب دادند لذا با توجه به تنوع قومیتی و حضور شهروندانی از استان های مختلف در البرز، برگزاری دوره های معرفتی، بصیرتی و اخلاقی نظیر طرح ولایت اهمیت دوچندانی پیدا می کند.

مسئول برگزاری دوره های طرح ولایت استان البرز، خودسازی و جامعه پردازی را از وظایف جوانان در گام دوم انقلاب دانست و گفت: رهبر انقلاب جامعه پردازی پس از خودسازی را از وظایف جوانان دانستند بر همین اساس بر خود لازم می دانیم در راستای عمق بخشی به مبانی فکری و معرفتی خود و تک تک اعضای جامعه تلاش کنیم.

یوسفی برگزاری دوره طرح ولایت در تمامی شهرستان های استان البرز را پیروی از تأکید رهبر انقلاب مبنی بر فراگیرشدن دوره طرح ولایت دانست و گفت: بنا داریم دوره ارزشمند طرح ولایت را با اولویت فرهنگیان، دانش آموزان و فعالان فرهنگی و رسانه ای در تمام  شهرهای استان از جمله طالقان، فردیس، نظرآباد، هشتگرد و اشتهارد برگزار کنیم/ اتمام خبر.

ادامه مطلب ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا