اخبار و اطلاعیه ها

طرح ولایت استان هرمزگان در حال برگزاری است …

جناب آقای مصطفی عبدلی دانش آموخته دوره های اولیه طرح ولایت و مسئول دوره طرح ولایت استان هرمزگان

جناب آقای مصطفی عبدلی دانش آموخته دوره های اولیه طرح ولایت و مسئول دوره طرح ولایت استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار مبناها: طرح ولایت استان هرمزگان به نیمه راه رسیده است. از اواخرمهرماه با حضور اساتید طرح ولایت کشوری دوره طرح ولایت استان هرمزگان در حال برگزاری است.

ایشان افزودند که در دوره امسال که در حال برگزاری است هماهنگی لازم بین ستاد دوره طرح ولایت استان هرمزگان و موسسه امام خمینی (ره) به عنوان مرکز رسمی آموزش دوره های طرح ولایت به طور کامل وجود دارد همه موارد هماهنگ و زیر نظر موسسه است. از برگزاری و اعزام اساتید وحتی برگزاری آزمون دوره ها با موسسه امام خمینی(ره) هماهنگ می شود.

در تاریخ 22 تیرماه 1399 با اعلام شروع تبلیغات ثبت نام دوره طرح ولایت در فضای مجازی و حقیقی تا 31 شهریورماه تعداد 260 نفر از برادران و خواهران در وبسایت جامع طرح ولایت به آدرس mabnaha.ir از استان هرمزگان ثبت نام کردند.

مسئول طرح ولایت استان هرمزگان توصیح دادند که پس از پایان ثبت نام و دعوت از بزرگواران جهت مصاحبه حضوری وتعیین وقت وهمچنین برگزاری آزمون کتبی، تعداد 90 نفر خواهر و برادر برای این دوره پذیرش شدند. با توجه به سابقه طولانی برگزاری این دوره از اواسط دهه هفتاد و حضور جوانان علاقه مند به آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی و همچنین تغییرات بنیادین دانش آموختگان طرح ولایت پس از دوره که خود باعث معرفی بیشتر دوره شده است.
بیشتر عزیزان برای آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی در این دوره شرکت کرده اند و در پایان دوره پس ازآشنایی با هر شش کتاب مبانی اندیشه اسلامی قطعا تغییرات اساسی در نگاه به دین و مبانی آن را احساس خواهند کرد.
برنامه اصلی ما برای برگزاری حضوری دوره برای عزیزان است چرا که آشنایی با فلسفه دین آن هم با این نگاه قطعا نیاز به برگزاری کلاس به صورت حضوری دارد قطعا در آینده با تعداد مخاطب بیشتری این دوره در استان هرمزگان برگزار خواهد شد و ما منتظر هستیم به حول وقوه الهی و دعای همه مومنین انشالله با برطرف شدن این مریضی با قوت بیشتری این دوره را برگزار کنیم .

ایشان درباره دوره سال آینده هم افزودند که سال آینده برای شهرستان های مثل میناب – رودان – بندرلنگه و نیز برنامه هایی برای برگزاری دوره طرح ولایت به صورت شبانه روزی را داریم ان شاءالله.

ادامه مطلب ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا