دلنوشته

آدم مذهبی و مقیدی نبودم

واقعاً نمی‌دونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم فقط می‌تونم واستون دعا کنم و بخوام خدا اجرتون رو بده و منم با توکل به خدا نهایت تلاشمو می‌کنم که بتونم توی این راه بمونم و مسیری که جلوی روم باز شده رو ادامه بدم.

به برکت این طرح زندگیم از این رو به اون رو شده، درصد خیلی بالایی از افکارم تغییر کرده. اتفاقاتی تو این دوره ارزشمند برای من رخ داده که واقعاً قابل وصف نیست، قبل از طرح یه دیدگاه کاملاً سطحی نسبت به دینم داشتم. زیاد آدم مذهبی و مقیدی نبودم، می‌خواستم باشم اما نه راهشو می‌دونستم، نه درک کافی داشتم و نه می‌تونستم! ولی بعد اینکه خدا قسمتم کرد در این دوره شرکت کنم همه چیز عوض شد.

کارایی که انجام میدم و قراره انجام بدم، عقاید و اعتقاداتم، تفکراتم، رفتارم و همه چیزم دارای پایه و مبنا شده.

ناامید بودم و زندگی روزمره و اهداف کم اهمیتی داشتم البته از نظر و دیدگاهی که الان دارم اما حالا می‌دونم واسه چی اومدم به زندگی، می‌دونم میخوام چیکار کنم، واقعاً از خدا ممنونم که این راهو جلوم گذاشت و ازش میخوام توی این راه ثابت قدم بمونم.

از خدا میخوام تمام زندگیم صرف طرح ولایت بشه، صرف خواسته‌های حضرت آقا بشه شما هم برامون دعا کنید، شما پیش خدا جایگاه خاصی دارید. نمیخوام حتی یک لحظه به زندگی قبل طرح ولایتم برگردم. هرچقدر دیگه هم این طرح ادامه داشت میموندم با عشق و علاقه می موندم.

الان فقط غصه می‌خورم که طرح تموم شده و من نتونستم حقشو ادا کنم، خدا کنه از اینجا که رفتم بیرون بتونم کارایی بکنم که یه ذره جبران کرده باشم.

آنچه بر ما گذشت فقط خوبی بود و خوبی، فقط الطاف الهی بود.

تحول درونم، تحول عظیم و انقلابی و عجیبی بود، یک تغییر به معنای واقعی کلمه …

فقط از خدا می‌خوام بتونم این راه رو ادامه بدم تا جان در بدن دارم، در مسیر حضرت ولی عصر(عج) ان شاءالله تا ظهور…

اللهم عجل لولیک الفرج

ادامه مطلب ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا